menu pilihan

haluu everybody !!!!!!!!!!!!!

ewaaahhhh...(joget joget skit)
sihat ke idok???
makin lamau lah aku nak buat entry ni...sebab malas nak letak watermark....mihmihmih (gelaksopangtuw)

baiklah...marilah aku lemporkan menu2 aku sepanjang bulan Mac..harharhar....melamapau tol sepanjang tu....aku kadang kadang dapat masak weekend je...sebab skang malam aku dah jarang makan...so....lauk kiddos sumer dah siap awal..tinggal bapak kiddos ni memacam hal ..nak makan kebab je..ngengada...

menu ntah ble aku tak hengat..yang paling aku ingat smalam punye lah k..hahaha..

sayur....

kari daging
 

sambal tempoyak aummm makjemah


ikan keli goreng rangup makjemah
 

memang sengaja masak kari tengahari tu sebab cadangnye nak buat roti jala-jala rindu...hahaha
so...gigih gi cari botol kekonon nak beli yang de 3 corong tu..kat yummy bakery ade..tapi sebab malas nak g bangi....dapat ler yang gini...xper..kalau gi bangi..saya mesti beli..hehehe



biasalah..memula buat memang burok rupernye..tapi jangan risau ye kengkawan...kinchan and kiddos makan dulu okeh b4 makjemah...sedap... Alhamdulillah
 



ni bekal buat marsya..sebab dia kata dah makan berat kat sekolah kafa....so aku buat yang lite lite je tok sesi petang...


ni menu diet aku...sangat kan...phhuii...doakan ler aku oiitt..
 

ni last week kot...sebab dia kata makan meehoon goreng je kat kafa..so aku bekalkan ni je...dia ni bukan nak makan benda serabut...


bekal 9hb ritu kot...marsya de kelaas ganti...dia x makan kat umah lagi...bekalkan dia bubur chicken floss...tapi kesian wei dia...x dapat bukak termos bekal dia ni...x makan dia sepanjang sekolah tu..alololo...


buat masa skang ni....tengahari aku kadang2 aku sumbat buah je kat dalam perut...


ni menu lepas gaduh namenye...iolls majuk..bila dipujuk terus mintak paw burger bakor abg burn....de orang tanye lokasi kajang katner..kat Ramal foodcourt tu k...sebelah kajang countryheight....
cepat gak kami dapat ritu...x sampai 10 minit kinchan gi dah leh blah..
 

ni udang galah masak lemak cili api namanye..


shepard pie gaya makjemah namanye...
 


ok dah siap entry masak memasak dan tapau mentapau...


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH