bujangku

marilah aku hidangkan kamu..kamu dan kamu dengan entry video si tyco cinonet ni.....
dia sekarang garang ko....
paling dia garang dengan kakak dia..ade je dia tak kenan dengan akak dia tu..

contohlah kan...kalau makan ... aku bagi benda yang same ..lainnye cuma pinggan dorang...
ehhh...x....dia nak jugak kakak punye...ok..marsya mengalah lagi..bagi ke adik..dia amik adik punye...

kalau kakak minum air....dia pon nak jugak..walaupon dalam mulut dia penuh makanan...
kalau kakak tambah kuah ke dalam pinggan...dia pon nak jugak menambah...cam semalam...kinchan saje soh aku bagi kakak biskut ke kakak..dia nampak okeh..pastu kakak yang sangat penyayang ni bagi le ke adik yang sangat tyco ni...
ditepis sambil menjerit kat telinga aku.....
nak jugak aku yang bagi macam mane aku bagi pada kakak...ewaaahhh...tyco tol ko kan...

macam waktu pagi.....lepas salam salam tu..marsya selalu lah mengharapkan adik dia nak sambut huluran salam dia.... harammm....jangan harap tyco cinonet ni nak salam kakak dia..kimsalam boleh ar....
ggrrr....pastu ngomel ngomel bahasa dia....

so marilah layan video dia..

video 1

khalish dan spenda mama

sedaya upaya nak pakai tu...

pastu nampak kakak dia trus nak memarah..khalish memang anti dengan marsya....bukan leh dekat deme 2 ni....




video2


khalishberak sorok sorok






video3


khalish dan dangdut...khalish memang suka lagu berentak rancak...x kisah lah ape lagu rancak...lagu patriotik 1 Malaysia tu klu de kat TV..dia kompem akan stop buat aktiviti dia...
kalau aku berzumba...dia follow joget joget sambil gelakkan aku...ciisss..
kalau menangis...kompem dia akan senyap kalau aku bukak video lagu rancak...





No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH