YB Khalish


update part III for monday blues...muahahaha

smalam marsya tuisyen mandarin kat skolah....ahad marsya akan tuisyen hanYu pin yin kat skolah..hari sabtu tuisyen lain plak...
Han Yu pin YIn ni kira macam tajwid lah dalam islam ... ha gituw...
penting blajar han yu pin yin ni sebab dalam mandarin...1 sebutan boleh membawa banyak makna kalau salah sebut...
macam perkatan beli dan jual dalam mandarin... : mai : tapi sebutan dia lelain...okeh tu je perkataan tok harini k...sebab aku nak story pasal anak aku...hehe

sementara tunggu marsya tuisyen sejam stengah tu..
aku..kinchan n khalish dok lepas lepak sambil tengok bebudak lain blajar taekwondo...
auuww...ai pon ahli taekwondo okeh...menang tempat ke-3 peringkat daerah hulu langat okeh....auuwww...lame dah tak menyepak orang....:P

pendekar kenit ni kan very the peramah kan...
orang kick dia pon kick..kemain tolak tolak aku jangan pegang dia...pi pi pi (tepi)
pastu tumbuk2 plak...

pastu de bebudak taekwondo ni rest lah...
so..dorang sukalah layan si pendekar ni...
mulut dia kemain lagi kan...
siap salam salam cium cium bagai...*anakai kan very the humble..hahah*

 tabiat dak ni skang...suke wat aksi cium2 ni




 YB tengah pancing undi...

dak ni pening kot ntah ape lah si YB ni dok potpet potpet


 haus lah....masuk kereta sebab panas sangat...minum air 

again..
:)


ritu godek godek purse...
terjumpa pic kiddos ni....2-2 pic ni pic dorang snap tok passport...
pic tu masa marsya umur 2 tahun....wat passport masa nak gi phuket....
perasan tak...baju same baju bebek..mulut same nganga...haha..
 bapak borek anak rintik...muahahaha



aku nak share  pic ni...
korang teka nanti taw..
 pe yang korang nampak kat pic tu...
ni kojew kinchan...





:







:







:







:







:








:







:







pe yang anda lihat .....
hurmm....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH