SILK HIGHWAY

hooiiiihhh lah...tarik napas dendalam aku nak kepoh pasal highway ni...
macam aku sorang je kena hadap jammed kan..
kinchan..meh blanje ai beli kawasaki Z1000 satu....muahahaha...

memang hazablah pepagi kena tempuh jammed...nasib aku bawak cik Vee ai..auto...klu bawak cik Wawa ai...kompem krem lah kaki aku...
ehh macam de orang nak belikan ai kereta baru jew...ehhh..yeke...timer kasih..hahaha...
gurau je uolls....

aku bukan marah sebab jammed...biase lah jammed mane mane pon same erk....
aku geram tau...tiap hari aku lalu silk tu...tak kurang 3 bijik kereta polis ke...penjara ke....mesti na bunyikan sirent....hoooiihh...kalau betol xper...ni kalau ko takat peronda ko ngengada  nak cepat...eehhh ni macam statement macam hulur kepala nak kena maki jew...

so..pagi ni aku pon gi ler anto email pada pengurusan SILK Highway.....cepat tol dorang jawab email.... credit pada dorang....alert pada aduan !!! syabas baiteeee!!!!

so..inilah email respond dari dorang...




sebenarnye laluan ni jammed sampai uniten je....sebab kenderaan dari tol kajang tu himpit himpit...tu yang kenderaan dari sungai ramal barat dan tol sungai balak kena slow...

lagi 1...kadang kadang orang yang pakai kereta mewah besor besor ni bangang gak kan....otak letak ke lutut...nak masuk laluan lain tunjuk ar signal..macam lah nak klik signal tu ko kena guna kaki ko kan...
aku kalau orang tetiber masuk je laluan aku tanpa tunjuk signal ..ko siap....!!!
hahaha..tak sedor keter kecik kan...nak wat camner...lom mampu beli keter mewah a.k.a keter import....:)
nak buek camno..nak taknak ko hadap je lah jemah oii jammed tu...kalau laki ko orang kaya...ko soh dia beli heli sbijik...
okeh babai...


* dapat gak aku merembat tudung fareeda patern baru tadi *
* nasib tunggu 10 minit je...trus lelaju masuk opis..sampai opis kol 1pm *

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH