khalish Si 18 bulan


hahahaha..

perangai pemalas makjemah dah singgah...
nak snap pic then edit pon dah malas....
hoi TM...cepatlah pemasangan unifi kek umah den tu ha!!!
polak aka den internet loose kau taw..!!

okeh...habis dah luah perasaan kat TM
skang aku nak luah geram kat kiddos..
entry permulaan...mari kita mulakan dengan pendekar mustang khalish aiman...

3 januari 2013 khalish genap 18 bulan..
genap jugak aku dapat master tak diiktiraf  dalam breastfeeding..syukur Alhamdulillah
ritu khalish dah 2 bulan postpone pneumomacocal 2nd dos...jumaat lepas gigih aku gi bawak dia cucuk kt KPMC...lari2 iolls uollls ooii.... mane taknye sebelum tu iolls pegi serbu KIKO...hahaha...ecaner...
pastu laki kol ehh biler nak balik ni.....kata nak bawak adik gi cucuk...
ha...kang b cucuk ayg kang... ehhh ni ayat tambah aku... :D

seattle cucuk si pendekar ni...
baik...de orang tanye aku berapa caj tok pneumomacocal ni...
dia ade 2 jenis k...antara ko nak amik lepas bb 6ms atau after 1YO...
klu 6ms..ko kena amik 4 dos....harga setiap dos adalah RM195 .. tapi ni caj kat KPMC lah..kat spital lain Allahuallam... aku amik after 1YO ...total amik adalah 2 dos... nape aku tak amik masa khalish 6 ms..sebab kesian anak aku asik nak kena cucuk je....hahaha....bley cenggitu...
seattle cucuk pneumomacocal...tunggu ujung bulan ni tok dia cucuk 18ms punye plak...

budak ni semakin meningkat umur..semakin lah wat aku pening...bukan aku je...skali dengan papa ngan kakak dia...kakak dia tu memang mangsa buli dia....siape nak tengok dia buli kakak dia...meh dok ngan aku sehari...ko akan tengok drama tarzan kat umah aku...



ni nak start wat konsert gangnam style..


 abis kasut papa dia...boot apak ko tu lagi berat dari ko dek oii...


dia ni pantang nampak air...dah macam sawan air aku tengok....bershisha bagai...ritu aku tutup...ehh pandai ke pendekar ni bukak paip...aku tutup paip utama ...padan muke ko!..
 kalau ko bukak pintu gate umah...dia boleh lari berdesup kalah watson nyambek ko tau...ritu..tak sempat bapak dia turun motor...dia berlari keluar...haiiiihhh..nasib lah umah belom banyak kete..dah lah umah de 2 selekoh....
jalan macam lurus sangat....pastu poyo taknak aku pimpin...

ni bajet adik mithali ni....dia bukan leh tengok kakak dia ni pegang something...dia kena ade..kalau kakak dia pegang botol susu...dia kena ade jugak..aku bagi botol dia...ehh taknak..nak kakak punye jugak...mane tak asik mengalah je si marsya tu...
asiklah sentap marsya tu..sentap2 aku marah dia....alololo....kamu kakak ...dia adik..kena banyak mengalah...kamu harus menjadi pelindung okeh..

 blajar buat 'peace yawwlll'


masa ni aku ngan kinchan leh tak perasan dia dah memanjat meja ni..pantang lah aku kosongkan meja tu...aku hengat nak beli vase lah letak kat situ...ehh..korang nak tau...sepanjang aku dok 2 umah sendiri ni...2-2 bijik umah aku tak pernah ade aksesori bunga...ko leh kimsalam aku nak simpan bunga2 plastik ni....well ... umur kan leh mematangkan seseorang...ehhh i belum tua tau uolls...jangan memandai *sambilkibaskibas tudung*

see.... pantang aku lepa skit...mulalah dia nak jadi kontraktor TNB...check plug mane yang rosak...
skang kalau nak tau....dia dah pandai turun naik tangga sendiri...ha..tanjat makkaw!

 jumaat ritu..teman iolls jemput marsya sebab papa de urusan kat PJ....
lepas injet terus penat kot... lena trus..

ni malam tadi...punye lah susah nak tdokan dia...last2 aku bawak naik atas...sumbat tetek...ko tdo...kalau ko taknak tdo..makkaw nak tdo....:P

smalam punye kes..anak aku ni memang suka pompuan okeh... ni pengakuan jujur dia ni....hahaha...
dari menangis dia leh stop nangis tau kalau nampak pompuan lalu....eeuuwww... pe lah ko ni dik..memalukan makkaw jew....
kemain behave dia smalam masa makan kat TGi Friday Alamanda....awek tu lak melayan...hurmm menjadi aje lah kan....

meh aku nak share 1 pic ni...



:




:





:





:








:











:


pe yang khalish tengah pegang tu

cer teka cer teka..


:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

jawapannye adalah spender marsya....
haaha....sampai bawak tdo sebab taknak lepaskan...


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH