potong..potong..potong


ape yang kena potong...??
tuttt khalish kah??
hahha..lambat lagi uolls... :P

14 januari lepas cikgu kelas marsya kol aku...tanjat makkaw taw...hengat kan si marsya pengsan ke...wat hal ke?? gaduh ke?? ehhh macam taiko lak kaw nak gaduh bagai kan...
ropernye cikgu nak soh marsya potong rambut jugak ...haha...ni salah aku jugak..aku bantai pi ikat rambut dia macam ape ntah...aku tengok pon rimas...sebab masa tu memang tengah rushing...
kalau aku tak potong jugak..cikgu terpaksa bagi surat warning...bley aku tahan cikgu tu...eehhh jangan lah lao shi...skolah tak sampai sbulan dah dapat surat amaran..itu tidak bagus okeh!
aku sms kinchan...soh jugak dia bawak marsya gi saloon potong rambut...
dia keberatan sebenarnye..tapi macam aku cakap dulu....mak bapak kena bekerjasama dengan pihak skolah kalau nak anak berjaya kan..baikkk.....saya yang mengikut perintah!

maka..gigihlah gi saloon balik kojew tu ...
rambut marsya ni cantik..lurus jew..ehh puji anak sendiri erk..hahaa
tu yang sayang sangat...tambahan rambut dia dah paras pinggang pon...
demi skolah..pejam mata korbankan je lah erk..





tadaaaaa..... si rongak...hehehe


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH