weekend - Sunway Pyramid-Bangi-Kajang

olla...u olls mesti emo tengok badminton smalam kan..

aku keciwa gak lah skit..

tapi aku skit pon x salahkan Chong Wei....memang kejayaan yang kiter harapkan...tapi bagi aku..melangkah ke final pon dah 1 kejayaan buat Malaysia..bukan mudah nak galas tanggungjawab tu...
aku bangga jadi penyokong Chong Wei...:)

ok ok...malas mau celoteh soal tu ...aku bukan PAKAR sukan..

weekend korang g mane??

aku gi Sunway Pyramid...sesaje nak jenjalan sambil tambah koleksi baju raya anak anak...
+ kinchan nak beli kasut dia..
aku tak paham dengan size kaki dia tu..Al-ikhsan bangi tu...baper kali keluar masuk...sumer design yang dia suke  size xde...

so...aku gerak dari rumah tak awal sangat pon...saje pegi lambat..aku bajet nak iftar kat sunway pyramid je...
tapi nengokkan masyarakat ya ampunnn ramai...aku kompem memang takde lah sit kalau tak reserved awal..
shoplot yang aku tuju dulu...mestilah kedai aku dulu kan kan kan...memula masuk guess..tapi seyes aku keciwa dengan brand ni...dah 2 barang guess aku ranap....hahahha...

pastu terus masuk butik Charles n Keith...sale mane mane kedai pon sale kan..

aku rembat handbag jo...kasut macam aku tak baper kenan je...

then pegi ke butik anak anak plak...aku malas plak nak terjah 1-1 butik...nak cari pon baju t-shirt tok marsya...sebab tak balance dengan quantiti baju raya si adik..

so..aku gi masuk aeon..gi booth MIKI n SEED...

kinchan plak dok cari Maybank..so...maybank kat aras paling atas..sbelah dia tu de Al-Ikhsan...kinchan pon mulakan misi mencari kasut dia lagi..mane tau kot2 ade plak kat SP...

ooowww..nampaknye pon adop size dia..haha...so..aku rembat 2 pasang baju NIKE tok dia...tapi dia bayar lah...:D


 yang ni pic kat Al-ikhsan Women n Kids BBB...kedai ni baru bukak u olls...pinkee lagi okeh kedai dia...waaa..i loikkeee...
rembat 2 sandal tok bebudak....same patern..warna lelain..

ni balik dari jemput dorang....si akak terus menggodek barang yang aku beli...
 
  jambu...


sementara papa dok cari cari kasut dia..aku ngan khalish dok lah snap snap pic..sampaikan promoter pompuan kat sane dok usik usik si gedek ni...dia kan suke kalau pompuan tegur dia...
 



pastu aku keluar dok lepak kat luar dengan anak anak...mane leh dok dendiam...mari snap pic...!
 

makin keding aku tengok marsya ni skang...haha...Alhamdulillah..marsua berpuasa penuh lagi setakat ni...ari ari aku kena pastikan de ayam kat juadah iftar...sebab dia suka ayam...kesian kan anak aku...tahun ni lah baru aku bagi green light ke dia tok mentedarah ayam..
 

ni kejer kinchan...cian my bujang tau..
 




ni kat dalam Aeon....time aku ngah tunggu promoter tu wat resit...si gedek ni taknak dok diam...orang baru dapat kaki..aku lak lupa nak amik kasut dia kat dalam waja...so..pakai stokin je...
terus beli sandal baru kat aeon...


masa ni lepak kejap sebab dah time si gedek ni makan....aku bekalkan bubur sedap...haha...mestilah puji masakan sendiri...nway..licin si gedek ni makan...

before tu dia dah bedal 2 keping baby bytes...:D
 
 

de video free...
 

masa bagi si gedek ni makan..kinchan dah kol Village View wat reservation...

lepas seattle makan...kami jenjalan buang masa lagi... kat stage bawah de wat show....show arab lah...gelek gelek lah..hahaha..:D
skali dia kuarkan ular daaarrr....aku dah geli....marsya makin kedepan...aiyyooo...dak ni tak reti geli ke per?



masa tu si gedek dah layu dibuai mimpi..perut dah kenyang kan...tdo lah ..pe lagi kejer dia..
 
 so baju anak anak dah seattle...aku rasa cam tak pueh ati je lagi...mcm nak tambah 1-2 baju..haha...itu kehendak ye jemah..bukan keperluan..:D

next kami masuk PADINI....waaa  giler aku meroyan tengok sale...amik ler 2-3 pasang baju ...kinchan pon amik 1-2 helai baju....amik sandal 1...lupa plak aku nak bawak voucher yang padini bagi sempena birthday aku ritu...xper....laku sampai 31 ogos ni..:D
dah seattle soppin soppin bagai...jom balik...gerak dari SP...kol 5.30pm...sampai bangi lebih kurang kol 6pm....kinchan terus ajak masuk skali lagi Al-Ikhsan...memula gi Factory Store dia...xde jugak...pastu terus gi Al-ikhsan sbelah BSN Bangi tu...luckily ada size dia...dia amik patern lain..

ni aku nak story skit pasal fiil gatal si gedek ni..

suke tol promoter kat sane melayan dia...haha..
dia kan baru dapat kaki..
de lah sorang promoter pomouan tu entertain kami...dia dok senyum senyum kat khalish...
khalish mulalah...tunjuk kepoh dia...

ntah pe yang dia dok pot pet pot pet sambil tunjuk tunjuk kasut..
tetiber dia terpandang sorang promoter lelaki kat sbelah kiri dia...
dia leh sound promoter lelaki tu...aduuuhh..terbarai gelak sumer orang kat dalam Al-ikhsan tu...

meh layan video dia..



dah seattle terus menuju ke village view....haha....sangat sakit ati okeh..
check check nama...xde name aku..
ropernye kinchan gi reserved kat cawangan 1 lagi...kat Jalan Reko...ehh kat cawangan sane..so far lagi sedap skit dari Village view bangi...
sampai sampai je sane....azan baru je berkumandang..
masa aku dok cari meja tu...marsya dok berdiri pandang 1 family ni makan...adduiii...macam anak terbiar dah aku tengok..terus aku panggil dia..baca doa makan n berbuka puasa..soh dia minum air dulu...separuh air dia minum....haus sangat kot...tapi aku salute ar kat dia...
masa kat SP..dia terkinja macam bukan orang berpuasa...lek lek je dia berlari ke sane sini..aku lak risau dia haus...
dia sikit pon tak mengadu haus or lapar...
terima kasih Ya Allah kau mudahkan perjalanan puasa anakku...
 
okeh u olls

dah gi sambung kojew...



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH