belom lagi

weee.....
rini birthday aku...

hahaha..

tapi......dah 2 tahun kot aku sambut birthday di bulan yang mulia ni..Alhamdulillah...tahun lepas..sambut masa dalam pantang dan hari lahir aku jatu pada 1 Ramadhan...

syukur Ya Allah..kau masih pinjamkan aku nyawa ini...kau berikan aku nafas tok menikmati permberianmu...
terima kasih Ya Allah kerana memberi aku anak anak yang super dooper menyenangkan hati kami..
 terima kasih kerana memberi daku suami yang insyaallah boleh bersabar dengan karenah daku..
terima kasih kerana member rezeki tok kami nikmati sehingga ke saat ini...
terima asih Ya Allah...
andai kata kau ingin 'menjemputku' jemputlah aku kala aku penuh iman didada..(banyak dosa lagi wei..)


aku dilahirkan pada 1 Ogos 19**  tepat jam 9.15pm di rumah nendaku di Kampung Sesapan Batu Minangkabau, Beranang...(lahir kat umah tu....bangga mak aku...nasib aku selamat..) ...
berat aku x hengat...

tapi yang penting...aku lom tua..yang tua kinchan...
aku mesti sentiasa muda..
umur hanyalah angka...(jawapan retis..)

petang smalam..kinchan call..

dia cakap...benda dah ade..
aku pon heran..benda ape...sebab aku takde plak soh dia beli apper..

pastu gelak gelak ..
ello x KLAKAR okeh..

pastu dia tanye..esok ari aper??
aku jawab rabu...sambil sengeh sengeh cam mak kerang...

eleh....buat buat tak tau plak..ari rabu baper haribulan??

ntah...malas nak hengat...
dia gelak gelak...

aku ni beriyer lah ingat dia nak wat cam eric deco tu...SURPRISE...
cam tahun lepas...dia bagi mungeeeee....hehehe...walaupon munge jew...gegurl tanjat oop oop tau kat umah...hehehe

ni dah bagitau dulu dia nak bagi hadiah...ntah paper...

okeh okeh..syukur syukur..
aku ni mane leh..ko dah bagi aku harapan tok tau apakah benda alah tu..baik ko bagitau aku ...kalau tak.....



haha...aku kan bini ngengada skit....emas aje...:P

pastu aku malas layan...

balik tu...aku ngah ngadap pc sambil df si gedek...dia pandang pandang aku..pastu masuk bilik baju salin baju...pastu kuar..sengeh sengeh mandang aku...ehhh...mamat ni...ade yang aku sergah kang ni...hahaha..

then..dia kuar kan kotak sebesar kotak kasut....
dia goncang goncang soh aku teka...
ni aku malas...
bak sini kotak tu..aku goncang goncang dengan sekuat ati...pastu aku koyakkan aje wrapping dia....rakus kan..hahaha..

dia jerit soh jangan goncang kuat kuat sebab kaca...ishhkk...pe lak bagi aku benda berunsur kaca...spoil tol..hahaha..

terus aku bukak...

bukak bukak....kotak kasut...takkan dia bagi aku kasut cinderella...tau la aku macam cinderella dia kan kan kan...ppuuii...x mungkin lah..sebab dia takkan beli barang barang aksesori aku ..kompem aku reject..

  siap dia bagi aku kotak kasut PDRM size 8...



tapi roper ropernyer...











*





*


didalam kotak besor tu ade 1 kotak kecik wrapping dia kaler pink...

suami yang paham favourite wife dia..



aku goncang goncang lagi kotak kecik tu..








*














*












dengan rakusnye membuka wrapping lagi











*













*















*














nak tau pe kat dalam tu??














*













*

















*













alalala...segan ai...
xlah semahal mane..















tapi









aku tetap bersyukur u olls...














sebab aku tau kemampuan kinchan...

















*













*




















*



















*
















*








1..2..3












tadaaaaaaaaaa...



















*

















*



















*




auuucakkk...

sajew gurau gurau pagi ni...huhu






hehehe...tq b....jimat duit ayg nak beli minggu ni..hahaha..

aku memang ade cakap cakap dengan dia...bulan ni turn aku dapat kutu... aku nak beli kan hadiah birthday tok marsya (rantai) pastu balance nak beli blackberry...

tapi dah dia bagi hadiah...Alhamdulillah...duit masuk poket bali..meh sini note note ringgit ku...dok dendiam balik k...:P


lompat lompat aku smalam kat depan dia...anak anak aku ternganga nengok mama dorang lompat lompat....pastu pelok pelok tangan kinchan..hehehe...kiss kiss xleh lah..sebab dia busuk baru balik kejer...ahahaha..:D

terima kasih pada kawan kawan yang wish...FB..Wassup...sms...
saya jugak doakan kalian hidup sejahter dibawah rahmatNYA dan panjang umur murah rezeki..

 

okleh sekian..



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH