dah tua

pheeewww...

berhabukk..
hukhukhuk...(batuk cam tuan dia gak)

orang lain kalau hapdate blog bulan bulan poser ni sumer de upload pasal iftar kat luar....aku pon ade buka kat luar..ade gak snap pic..tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............................

aku malas nak wat N3...haaha

makan kat Bangi Golf Resort aku bagi 5/5 ... sebab memang pueh ati..

makan kat Chakri Express...aku bagi 2/5 ajo...spoiill...hurmmm..sedeyyy..

tu nenanti aku story..

ni ak story pasal birthday my miow miow...dah tua miow miow ai ni...dah tua pon dia....32YO already....hahaha

birtday dia smalam...untungnye kami dilahirkan pada bulan yang same..auuuumm...bulan depan our anniversary...

tahun ni aku memang dah target nak kenakan dia....kekonon just nak wish aje...adiah adiah or kad memang aku taknak bagi..hahaha
wish kat fb pon aku wish awal beberapa minutes sebab aku ngantokkkss sangat...xleh tahan...huhu

pastu pagi pagi tu aku wish lagi through sms...wat lah ayat sedey..

b...sorry tak dapat nak bagi hadiah...nanti anniversary bulan dpn ayang bagi double..ha gituw ler ayatnye..

dia pon jawab x kisah..

walhal..hadiah dia tu aku dah beli mase birthday aku 1hb ritu...

baik punyer plan dengan kak ayu..haha..siap kak ayu tolong aku simpankan hadiah tu...
 aku nak surprisekan dia lagi dengan bagi sejambak bunga....lek arr....pompuan pon leh bagi lelaki bunga what..hahaha...

so...aku target nak komplot ngan opismate dia kak ina...tapi mencari kedai bunga area jenis ya ampun....sampai aku naik fedup...last last tak jumpe okeh...boleh je aku nak beli online..tapi masalahnye..aku nak kepilkan skali dengan hadiah yang aku belikan tu..so...nak taknak aku memang kena walk in...haha..

dah dekat 2 jam aku berpusing are leasure mall tu x jumpe gak...last aku beli kat kajang..area umah aku jugak..kedai yg kinchan slalu belikan bunga tok aku.. cannyflorist ......... puuiiiiiiiiiii..hampehhh kan...buang masa aku...tapi xpe xpe...aku gagahkan diri gak demi miow miow aku sorang tu...

petang tu.....kinchan kol aku....

ayg nakal ye.....

nakal???

timer kasih yang...

auuww....dah sampai ke??

dah..tapi abng sempat tahan dia sampai ke guard je...adooii..kalau sampai opis..abislah abg kena gelak...

alooooooooo...:(
*macam sweet je dia cakap aku nakal...auummmm*




|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




dan aku pon bagi hadiah yang same pada dia....
sejak akhir akhir ni dia dok ngomel ngomel phone dia weng weng..hahaa...saje letuwww..


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH