Tak Sangka Kan

tup tap tup tap..

dah hari ke-19 kiter berpuasa kan kan kan..

cepat bebenor rasanyer..

zakat fitrah udah bayor blom??
teman udah...kelmarin...encik kinchan udah seattlekan...skali dengan fidyah aku..muahaha..x sempatabiskan ganti..

u olls.

ai baru datang opis sebab seattlekan urusan pendaftaran skolah si marsya..

eeeii...cam tak sangka kan...nak masuk tahun 1 dah dia tahun depan....auuww..makin ketuaan si kinchan..ai jugak maintain muda u olls...auuwww...!!!

aku mula check keputusan penempatan skolah dia minggu lepas...tup tup masa check online tu...aku sedey sebab marsya tak dapat skolah SRJK (C) Yu Hua yang aku pohon...tapi dia dapat SRJK (C) Sungai Chua...huhu...
sampaikan aku nak sms kinchan terpost kat status FB...hihi..

cecepat aku wat surat rayuan...tapi apakan daya...permohonan rayuan dibuka hanya pada 1 September 2012 nanti...

so...rini kena wat pendaftaran jugak dulu kat skolah yang diluluskan...
masa memula sampai tu..aku agak suka environment skolah tu...then...masa gi pejabat skolah tadi..yang sambut tu kerani melayu...n boleh dikatakan majoiti kerani kat situ melayu....
terus aku rasa yakin..
then aku interview kerani tu...

berapa student melayu tok sesi 2013 nanti... -  lebih kurang 30 orang ....campur dengan student tahun 2 tahun depan..lebih kurang 100++ student melayu...  ( yes aku makin yakin)    

 makanan .... - so far...ia akan dipantau oleh ustazah dan makanan nasi lemak memang ada...orng melayu yang hantar...

1 kelas tak ramai -  Yu Hua 1 kelas lebih kurang 50 student .... actually terlalu ramai student jugak boleh membuatkan anak kita terpinggir skit...and aku nak anak aku lebih bergaul dengan student cina supaya dia akan terbiasa dengan mandarin language....senang nak gosip dengan aku nanti..muahaha...:D

kelas belah petang ... 12.30pm - 6.45pm


makanye....


aku ngan kinchan decide tok terus tempatkan marsya kat skolah tu... tak jauh pon dari rumah baru nanti....
*____*





 

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH