besday mereka

ye kami beruntung...

hahaha..

x klakar....#sepakmontotailajulaju#

bertuahnyer kami sebab....

anak anak lahir pada bulan Julai (marsya 10 dan khalish 3 )

laki bini plak on August (aku 1st n kinchan 9)

makanye....jom lah wat besday serentak....maleh pikior dah...


aku isytiharkan bulan Julai adalah bulan bz bebenor teman...

mana nak pikir pindah umah...ni 1 hal yang bebetol wat aku menyampesss....aku memang rimas kalau nengok umah sepah sane cni sebab aku dah pack pack barang....sebab developer janji nk serah kunci middle julai ni..tp smpai skang nan hado...

ak nak deco rumah pon dah menyampah..itu ari ari stress....

maka besday anak anak pon aku wat plan last minutes...thnx pada biras biras aku yang banyak membantu...

kak zue...thnx sponsor mee sup
shasha....thnx maish terima tempahan sate....


aku malas nak bebel panjang lebor sebab mood aku tengah bermalas malasan ... layan je gambor..

 sebab taknak beli kek banyak banyak (eleh nak jimat sebenarnyer..muahaha)...aku belikan pavlova tok si marsya.....(ni lagi menipu....sebenarnyer mak dia jakun teringin nak makan..)








 









 yeaayy..jimat duit papa takyah beli pushcar dah..hahaha


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH