weekend kami

Assalamualaikum...
akhirnye otak tepu aku dah mencair
maka leh lah update entry
budak dah start cuti skolah kan....auuww..anak anak dah dok umah mak aku....
dan kondisi aku laki bini adalah pasangan baru berkahwin..puuiii...
tapi laki kena outstation plop..maka iolls jd bujang trangtang tang tang keletong ~~~

weekend ritu korang gi mane???
family aku ni.....aku ajak gi jalan jalan sini sini hajo...
takde nak gi jenjalan jejauh sebab minggu ni family in law aku nak buat kenduri tahlil skit....

maka...sabtu lepas aku gi midvalley...patut nak gi equine....bile teringat nak beli baju raya anak anak skit....plus aku lom dapat beli kasut tok si khalish tu...maka aku gigih ajak kinchan jenguk midvalley...
dia tu bukan suke sangat nak gi mall besor besor ni....panjang langkah aku kang....

wallawei....aku melilau dekat sejam cari parking....lampu sensor dah elok dah pasang kat setiap lot...tapi jangan harap leh dapat parking cepat.....bile pusingan terakhir tu aku dah cakap kat hati..kalau takde gak parking...aku nak blah...pastu aku nak bakar midvalley tu......ni aku tipu je... ^_^aku tak paham apsal pengurusan parking midvalley dok pasang tiang tu walhal boleh je letak sebijik dua kete....

nasib ade ahso tu anak beranak nak kuar ..mengekor lah aku ni ....dah ler parking depan kete tu boleh kete myvi parking..adooiii...nasib ade ruang aku nak masuk parking tu....selamat....aku kejar mase gak sabtu tu sebab marsya tuisyen awal ..sebab dia ade xtra 1 jam tuisyen minggu sudah tu...

tak ade beli ape sangat..beli lah selai 2 baju tok kiddos...then aku ade beli 3 pasang kasut online tok bebudak ni...so...stok tu memang tok raya....cuma memang dah lame nak belikan khalish kasut boot timberland tu..since dia kecik lagi..tapi size dan berat kasut tak sesuai tok dia...

Antara stor Timberland yang ade boot budak adalah Midvalley...

maka suka lah hati makpak dia ni....ni leh turun temurun ke adik dia nanti :P


yang si marsya ni dah lame dok berzikir kat telinga aku nak kasut princess ala ala kasut sukan tu...
taknak gegurl sangat....
maka jumpe lah size yang dia nak kat jusco tu.....

puas hati dia.......huhu....


ni je tok makpak dia...haha....
minyak wangi udah abis...
aku dengan kinchan memang punye citarasa minyak wangi yang same....gegurl punye pon lelaki leh pakai pe..sebab kinchan suke bau yang soft
kebetulan CK de buat sale...murah je korang......RM250 hajo tok set ni......
so....yang kecik tu leh lah bawak balik kg ke..travel ke....dan kinchan dah bawak gi outstaion yang cinonet tu..


lepas lunch tu..kitaorang trus balik sebab rushing nak anto marsya tuisyen.....
bile balik tu...memasing dah kemengantokan yang teramat...
tapi aku ni dapat baring je lah..sebab mata takleh nak lelap takut terlajak kang....marsya siape nak jemput kan....kinchan tu kalau dapat membuta.....bini cuit pon tak tentu dia sedor...

bile aku dah penat...
maka ko jangan harap aku nak buka peti cari barang basah tok masak..
terus teringat nak try masakan sunda kat putra kajang tu...

name kedai tu cibiuk...bukan CIBAUK erk...

dia bebetol kat sebelah kedai nasi arab....


ni fav marsya...


tauhu goreng


sup ekor...
penat laki bini mikior name keropok tu...tu kopok binjai..



dah abis makan baru kinchan gitau ade teh botol...
makan kedai indon harus minum teh botol taw...

kat bawah ni plak fav drink aku kalau ke indon...baik aku gi Bali..Bandung atau Jakarta......jus alpukat ni harus hado...


ayam mende ntah name dia..mak aiii berdesing weiii cili dia.....


settle...tapi sebenornye nasi sikit je memasing makan sebab lauk teroder banyak..haha...



itu je lah weekend aku...ahad plak dok umah sesenyap sebab hari mengundi....aku tak tukar alamat lagi..maka aku undi kat beranang lagi..pasni kena update sistem kat Kajang lah plop....beranang dah leh berdikari...nak tolong kajang plak lah... ^_^



* alamak..bulan ni rase macam terbanyak berbelanja lah...kena jimat lebih bulan depan ni....smalam dah service kete...bulan depan nak service viva aku plak..bulan 5 plak 2 bijik kete roadtax mampus....
so...bulan April adalah bulan penjimatan k.....



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH