WORDLESS WEDNESDAY : eh..macam murah jew...macam comel jew:

sorry...gedix skit...
wordless wednesday

beli tok kegunaan marsya....tapi aku percaya..aku pon boleh pakai nenanti... ^_^


isnin ritu aku gi beli barang dapo kat tesco..ehhh.....ternampak plak baju sekolah bebudak kat sinun...tengok harga murah..rembat 2 baju kurung marsya (baju sahaja k)..ingat RM9.90 sekali bayar...RM6.90...leh tengok resit kat bawah nun...


 sebab sayangkan anak2 k.....gigih makpak pasang roof monitor ni tok anak anak sebab si kakak asiklah mengalah adik tak bagi kakak tengok monitor depan...
mase memula beli stream ni...kawan kinchan kabor takyah pasang roof monitor sebab stream rendah (lebih kurang viva aku je k...waja aku lagi tinggi kot...) kebetulan masa gi buat no plat kat nilai ritu...aku tanye brother tu.....dia kata...belilah yang boleh flip down sampai belakang tu....so..selamat kalau anak anak terlanggar ke ape...+ button dia bukan jenis timbul...jenis touch aje....next week tu..kinchan tanye aku nak pasang ke x..aku kata..ikut lah....so..aku pon gigihlah gi nilai 3 balik jumaat ritu...... :)


our new member...
name dia Amor......kucing jenis tabby..usia 2 bulan.....memula nak beli kaler putih tu...skali dah ade orang beli....huhu...rezeki kami nak dapat Amor.....tapi seyes...biler tengok bebetol..Amor lagi comel..ke sebab aku memang suker ape2 spesis berkaler hitam??? termasuk laki aku pon..:P


settle siapkan stok barang dapo....walaupon anak2 kat umah mak aku kan...ni stok2 tambahan...aku kan bangsa pemalas nak keluar beli barang.....so isnin ritu cuti....maka gigihlah aku ni membeli barang sesorang..bayar sesorang... :P



terjumpe video marsya 2 tahun..mase ni celebrate birthday bash dia ke-2 tahun...masih dok umah mak aku time ni..




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH