mimpi

Assalammualaikum...
halllooooo ^_^

harini khamis...esok jumaat......rindu dah ngan kiddos....isnin depan kena gi kursus..haihhlahhh nasib.....kena paksa rela lah kursus seminggu.....
huwaaaaaa....... 

smalam kan aku mimpi taw.....
haha..macam dak dak skolah nak kepoh story ngan kawan ayat aku..
aku ni kalau mimpi mimpi ni...banyaknye alamat ade benda yang akan jadi pada aku...

betul mimpi tu adalah mainan tidur..tapi kebanyakan mimpi mimpi aku memang akan terjadi.....
contoh macam masa mengandung kan khalish dulu...aku kerap mimpi banjir lah...hujan lah....
bila review review....air berkait rapat dengan rezeki...syukur Alhamdulillah.....memang lepas kelahiran khalish....Allah memang murahkan rezeki kami sekeluarga.....
then aku mimpi ade singa nak terkam aku dalam sangkar kat kawasan bukit menhijau bawah pokok..alah......macam filem Lagenda Budak Setan tuuu....gituw kekdahnye kan....mimpi aku taknak kalah..harus tempat romantik kan...
lepas tu....kuar kes sorang kawan ni kepoh hal aku kat FB dia....kesian kes orang camni....kiter tak usik dia...dia yang lelebih....bangga lettuw mampu bahan kan aku kat FB dia......
hidup penuh dengan simpati
sebabkan dia...aku sangat berhati hati dalam berkawan....we dont know who is behind us....depan dorang boleh senyum dan tepuk tampo kite...blakang kita....baik punye ngumpat.....

semalam mimpi aku tu macam menginsafkan aku jugaklah...
sekarang kan musim banjir kan...salam takziah buat orang orang pantai timur....nasib baik aku dah settle bercuti cuti ke pantai timur last week..kalau x....memang kena patah balik lah... :P 

aku mimpikan air lagi.....tapi ni air laut...mengganas uoll....takut makjem taw...
masa tu aku kat 1 kawasan ni...aku tak pasti kat mane...tapi macam kawasan hotel 5 star..ko tengok....mimpi aku masih curlass lagi... :P
macam aku gi bercuti lah kiranye....kawan kawan pon aku tak kenal.....pastu tetiber ombak besar menghempas kawasan pantai....ewaahh ayat...hempas hempas.....
lepas tu.....kawasan hotel banjir .......kitaorang cuba tutup pintu dengan tingkap....tapi air masuk lagi......ombak terus mengganas....
aku dah nampak kete kete tenggelama...dah macam tsunami aku tengok...
lepas tu.......................................................................................................................................................

 *



*



 *



 *



 *



 *



 *



*



 *



 *



 *



 *






 jam HP aku berbunyi.....hooiiii bangkit lah......keje !!!!!

sampai situ je lah mimpi aku....
 ^_^


bye korang......

 

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH