rahsia muka gebuss

*lambai-lambai ala miss unoverse jap*

seperti aku janji minggu lepas...janji tinggal janji je ko ni emma...lempang laju2 jap..
kan aku baru de time nak berblog taw..
diva kan memang bz gtuw...

actually kulit muke aku memang de problem...lepas kawin je melampau lampau kusam ...pastu jerawat2 kecik yang aku panggil jerawat nasi kot suke timbul...waa..makin tensi aku..biler tensi muke kiter memang mudah kusan atau kedut..
tapi kedut tu memang tak show off kan diri dia lagi lah....i kan diva maintain remaja gtuw... :P

benda baik...aku suka lah nak share...takkan nak cun sesorang kan..kawan kawan nak gak cun vass gtuw..

dari aku skolah....aku memang tak pernah lari dari pencuci muke kegemaran aku ni ha... Fair and lovely ni ajo..memang murah dan serasi dengan muke aku...
mase kolej dulu kunun nak muke ala-ala kris dayanti kot....try bengkuang ke sengkuang ntah brand mustika ratu tu...kemain menenyeh..seminggu je pakai....kemain hebat jerawat tu timbul..trus humban ke cik tong sampah...cari balik krim ni....





tahun lepas aku try cream garnier...nak gebus cam lisa surihani plak aku ni ha...*tak sedor diri kan*
pon same...timbul lagi...menagih balik kat krim pinky ni...

3 minggu sudah...aku tergerak hati nak beli krim ni..

krim ibu putih..


pada awalnye niat nak beli tok campur dalam losyen badan..nak putihkan body kununnye.....................
pastu masukkan dalam losyen kiddos jugak...aku pakaikan pada khalish ....ruam bawah leher khalish hilang oiittt..pastu kulit dia jadi sekata ..... biler aku dah nampak positif kat anak aku...aku try campurkan skit krim fair n lovely aku dengan krim ibu putih ni skit... minggu pertame pakai....aku nampak kulit agak soft....
then jerawat kat pipi aku mulanye nak kuar jadi terbantut....ni aku plak dok kutil sebab geram dia dok stuck je kat pipi aku...tak jadi tumbesaran jerawat tu....

tapi...............
bukan produk ibu putih ni je tau...
de 1 lagi produk yang aku rase membantu jugak......

aku cuba consume and ikut guide line tok nampakkan hasil dia...

:




:






:







:








:







:








:




:






:







:








:









produk yang aku jual ....haha
ni bukan sebab promosi tau....ni adalah sebab kesan tu aku dah nampak 
pantang dia adalah..hindarkan diri dari minum kafein..itu je.....then air suam aku memang paksa diri minum 2-3L sehari...
biler kiter rajin buang air kecik..maknenye kita akan slalu detox toksin dalam badan...
so..In Syaa Allah..yang lain lain tu dengan izin Allah....
jangan segan siape2 nak order...

1 box : RM110
2 box RM200
Free Shaker
Free Postage

siape siape nak berniaga tu..nak jadi agen....cepat wassup aku...modal tak banyak...harga agen lain tau....






No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH