Bukit Gambang City Resort,Pahang

hallu...tok tok tok...de orang lagi kah??

makJemmah in da blog yawll..
aku tengah de mood nak berblog ni....sebab aku nak delete pic pic tok aku order kat photobook...

lepas settle bercuti raya kat rumah sedare mare belah aku.....
kitaorang gi cuti cuti raya.....mengenangkan marsya dok berzikir je kat telinga aku bile nak mandi kolam..mandi kolam...maka aku pon tempah lah Bukit Gambang Resort...kebetulan cuti raya jatuh pada cuti skolah..so....xyah sesusah aku pikir cuti dia..

aku booking pakej online jew kat WEB BGRC ..cuma aku perlu tambah breakfast....waterpark dan tiket entrance tok night safari hajo...x mahallah....kuarkan dalam RM50 lah...breakfast tok dak kecik RM14 jew...ingat nak tambah katil dalam bilik....skali masuk bilik....ok kot...walaupon single-single ...gabungkan katil besor gak....gpon tidur semalam je kot....+ makkaw period...so tiada late night show...hahaha




ni bangunan baru...Arabian Bay.....

bilik honestly aku suka sangat..baru kot...
then besor tok junior suite...
ko nak bawak toto ke katil queen sebijik pon boley...





paling penting..toilet besor...





ishk tyco sorang ni.....ggrrr....1 rumah geram dengan fiil dia..



cam biase...dak2 ni kalau gi memaner hotel pon..dorang akan buat QC...check spring tilam...tyco tu x lepas lepas dari tadi dok nak naik atas tilam......meh makkaw tolong...weehoo


sebelum tu..nak kasi peringat kat korang...beli atau tapau lah sesiap lunch ke dinner ke kalau taknak beli room services punye makanan..phewwww.....burger RM21....akau berkira kalau reger melampau...hahaha

sebab cuma ade mase sehari je.......lepas lunch time tu...trus budak budak ni macam pacat nak pakai baju swim suit..de satu kejadian kat dalam waterpark tu..nanti aku story..betuah punye tyco...


marsya memang have fun betol dia....
nasib lah aku dapat sewa coco cabana bebetol depan kolam bebudak ni.......sronok bersantai..


malam tu....kitaornag ke safari night..aku ingatkan cuma tgk binatang....xde paper show..
skali masuk...ade 2 show lah..








marsya memang berani...dia kan penyayang kat binatang...


breakfast dia variety lah bagi aku...
tapi aku ni gi lah memane otel pon....1st aku akan amik bubur....


ni nasi lemak...



tyco mane nak orang dukung atau pegang dia dah...kemain kan..macam besor no ko ni....

my next top hero...


ritu de orang request soh letak video tyco lalok dalam blog..baekkkkk..
saya tepekkan...



balik dari kuantan tu...terus anta kiddos ke umah mak aku sebab kakak still cuti kan..aku lak start keje dah....
 balik tu...nak pickup cik kiki tu kat hotel dia dulu..


apak dia jemput ...kemain busuk dowh bau dia....
trus aku soh kinchan mandikan dia kasi wangi wangi....

kejadian yang aku nak bagitau tu adalah...tyco boleh membuang taik kat dalam kolam tu....nasib kinchan sempat tangkap taik dia kalau tak....berterabur lah dalam air tu wei..nasib keras.....patut aku bau semacam je ....trus aku panggil kinchan soh ajak bebudak naik jom blah...gpon dah dekat 4 jam berendam.....naik kecut telor memasing...haha

* yeayy ...x sabor nak gi honeymoon ahad ni....* lame sangat dah tak spend time 2-2 wif hubby...*

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH