Laman Grill Putra Kajang

halooooooooo...!!!!!
Assalammualikum ...
sep skit ..

giler pamalas dah aku nak menghapdate blog pinky ni ha...
bz skit lah...nak transfer pic dari sumer gajet memang lah hazab..

oke lah..baik aku cotinue berblog mase tengah free skit ni..

mase anniversary aku 3 september 2013 lepas tu..genap dah aku kawin dengan cik mamat mate sepet tu 8 tahun..fuyyoooo....aku sendiri macam tak sangka aku ni dah kawin dengan apek sepet ni 8 tahun..pheww *lappeloh*
ntah camner aku kawin dengan dia pon tak tau...tibe tibe je nak kawin kot....bukan gatai..api dah sampai seru...tapi Alhamdulillah...Allah memberi dugaan dan memberi ruang rezeki kepada rumahtangga  aku dan suami..dikurniakan anak2 yang maha lah menguji kesabaran...haha..
Semoga sehala yang diberikanNYA ini kepada aku dan rumahtanggaku dapat membuka mata..hati dan perbuatan aku supaya terus tidak tergelincir dari landasan agama islam...zam tiap tahun sumer akan bagi jawapan kliser..nak jadi lebih baik dan baik dan baik..anak dah makin membesor..maka kena kuat bekerja supaya dah tua nanti (kalau de umur panjang) boleh 100% tumpu pada aktiviti keagamaan..
cukup mase pencen laki bini..aku taknak pikior keje dah....3 bulan aku nak tdo makan tdo makan....:P

malam smalam mase nak gi beli lauk dengan kinchan..aku tanye dia....

bini : abg dah pencen nanti nak buat ape?
laki : abg nak buat buat kolam pancing..abg nak memancing je...

bini : cehh..kot nak buat kolam pancing pastu buat biz kolam mancing dapat  gak pekdahnye...lebih baik abg buat biz skrg ni...................!!!!!
laki : aah kan.. 

bini : tapi kan ...ayg nak abg bagi sumer duit pencen abg pada ayg...lelaki ni biler dah pencen memang lain macam perangai gatal...
laki : hurmmm..~~~~

bini : hahaha....

so.....hari anniversary tu aku ajak kinchan makan kat LAMAN GRILL cawangan Putra Kajang..
memula sampai tu....aku rase macam pernah dengar name restoren ni..lupe tol ..

skali marsya bukak je pintu kete...terus dia kata...ma...ni restoren masterchef tu lah...ape name dia...
aku...ha....siape2..???? skali tengok ha kao....muke chef zubir terpampang kat signboard restoren dia tu..

baiklah anak..aku lelaju masuk sebab nak cop tempat..tengok cam ramai orang je kan...
aku suke environment cafe dia...
agak santai.....

 pic ni pon marsya yg snap..i kan diva pemalu!!..


 budak ni tengah dok kol wan kat kampung...

 hurmm..gini lah ye ade anak2 kecik....
mane leh aman kalau kuar makan..tapi moment2 ni tak ade dah biler dorang dah besor..so....sabor je lah erk...



kalau kinchan ni...gi memane restoren pon dia tanye kambing....
so ni menu dia..
aku memang anti kambing..sebab kepala aku akan pening..
 
 ni fav si khalish...

 ni fav marsya..


 dia punye dah separuh...aku punye baru sampai

 aku amik sirlon medium rare tak silap..
kinchan suke ejek aku makan daging mentah...

 kemetot na ko ni dik..

jumlah makan kat sini dalam RM160 kot...kinchan bayor...aku tau makan je..


ok habis dah...
total aku bagi 5/5 bintang...



* aku rasa aku takkan upload pasal honeymoon aku tu kot...sebab ade banyak sangat privacy aku kat dalam pic tu...tak sesuwei tok di share..dari jadi bahan kutuk2 orang baiklah aku simpan sebagai privacy aku laki bini...honeymoon aku skali dengan honeymoon sepupu aku n her hubby..both memang tak bawak kiddos...kami memang nakkan privacy this time...so sorry pada yang menanti entry honeymoon tu....*

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH