Birthday

Entry Auto Publish..

mase korang bace ni aku rase aku tengah pelok kinchan kot.....
kata honeymoon kan...
*__*


Alhamdulillah......
1 OGOS 2013 lalu..genap sudah usia aku 28 tahun....hahaha..korang ingat aku dah 30 ke...aku sangat muda lagi..kawin pon muda kan..anak dah darjah 1..untung okeh.... 

9 OGOS 2013 plak genap usia kinchan 33 tahun...kali ni dia nak terbalikkan no tu pon xleh..tahun depan kalau dia berani nak terbalikkan pon lagi tua dia..hahaha..

takde ape2 special celebration...celebration tak penting...tapi aku suke tanjat tanjat gituw...last dia bagi aku bunga 5 tahun sudah kot..muahaha...giler tak romantik laki aku kan...muke ketat nak mampos...grr...

tak ade ape yang aku nak...aku cuma selalu berdoa pada Allah..

Permudahkan urusan aku suami isteri dunia dan akhirat...bersihkan hati kami dari sikap riak dan takbur....bersihkan hati kami dari sikap iri hati pada kelebihan orang lain...letakkan kami di golongan orang2 yang sering bersyukur atas nikmat dan rezeki yang diberikan pada kami..
jauhkan kami dari hasad dan dengki manusia...

itu dah cukup...usia makin mendaki...genap usia aku 30 tahun...aku dah tekad tok 100% serius dalam kehidupan dunia akhirat....no more lompat2 solat.. In Syaa Allah...

kebetulan anniversary kami dekat jew dengan birthday kami...so....hadiah harus ade skali.....haha.....nanti-nanti baru story kitaorang celebrate katner k...(tak suspen langsung sebab dah gtau kat instagram erk....ohh lupe...instagram lame aku de problem...sekarang instagram aku macam suci gtuw..)

hadiah2 ni skali dengan hadiah anniversary kitaorang..

from him to me..

sebab asik berzikir nak pakai jam tangan balik kot...
dia bagi hadiah skali dengan perli..
mentang2 aku suke emas...beli jam pon kaler emas gtuw...




dah lame aim diamond ring Habib.....tq b...







yeayyyyyyyy....
pink lagi...kamera menggantikan kamera samsung aku yangdicilok oleh penyamun rumah aku dulu...




from me to him

gift sempena ulangtahun perkahwinan ke-8 kami...
pon aku gantikan sebab bangle dia kena kebas dek penyamun rumah kitaorang ritu..



pic rayban ni ehsan dari pak google....aku beli pon online..lupe nak snap pic hadiah tok dia.ahaks...


dan hadiah dari dia yang paling terindah sepanjang 9 tahun kami berkenalan dan kawin.....
adalah...



*




*





*




*




*




 *





*




*





*





*




terima kasih bebanyak darling (tetibe darling kan...)
next year....
harap2 kita dapat memiliki yang kita target tu k...
In Syaa Allah....
usaha ...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH