Photobook


haluu...rajin nak hapdate ni...

Alhamdulillah....siap jugak photobook MakJemmah's family...

aku beli through online ni

uolls tanye2 kat FB..klu iolls jawab....tak ade lah entry ni kan...hahahaha

aku beli ni sebenarnye kat Groupon...biaserlah dorng kan selalu buat sale memacam kan...so..mane yang ok dan berpatutan reger dia...baru lah aku klik buy...hahaha...

kebetulan 2 minggu sudah groupon de buat sale photobook ni...dan kebetulan plak dah hampir 7 tahun aku tak buat keje print memprint gambor ni....maka...aku pon buat ler benda ni...

sebenarnye...aku dapat percuma photobook masa aku beli kamera samsung aku yang hilang dicuri oleh penyangak bahalol tu.....bila kinchan anto kedai tok print...dia kata saiz tak same lah...ntah paper...walhal aku dah set awal awal dan dah ikut manual dia...memang dasar taknak bagi free kot...hahaha

maka aku ubat duka lara tu dengan beli set ni..
jujur aku suka.....
*lompat bintang*


bagi yang tanye price...

dia tawarkan yang size 8 X 8 .....
retail price RM218 tak silap aku...
then groupon offer RM56 ajo without shipping...shipping kos adalah RM10 ajo... murah oiitt...

hardcover memang berkualiti...

pastu ko design lah ape yang ko nak design pon diknon...
nak hempuk seploh gambor 1 page..buatlah dekkkkk.....
sebabkan pic aku melambak kat pc umah...maka pic aku pon tak banyak...tapi oklah kan 40 pages okeh... muntah korang nak mengcompletekan photobook tu..
 aku amik masa 4 hari kot nak memilih pic tu..

pada yang nak order tapi nak murah gi register Groupon ke MyDeal ke...sure slalu korang akan dapat iklan dorang.....tapi kalau banyok duit...tempah direct kat http://photobook.com.my/  ...

okeh selamat membuat uolls...







ok bai...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH