Alarm

 hallu............
sihat tak???
kalau leh bace blog ni kira sihat lettuw :) *sep tangan sket*

harini aku nak story pasal Alarm rumah aku...
siape de bace pasal Rumah Kena Pecah Masuk ?? 
sehari lepas tu...meragau kitaorang cari orang tok pasang sistem alarm rumah...
memula nak pasang cctv....tapi pikir pikir balik...Alarm is better sebab boleh direct dengan bomba atau polis...
sekarang aku dah tak tinggalkan paper barang berharga kat umah dah..semua aku pakai barang kemas aku.....nasib gi kejer pakai tudung kan...jangan risau..kasih aku pada emas 916 masih menebal..hahaha....
yang hilang nak buat camne....

memula kinchan dah contact orang ADT...macam macam hal plak ADT ni....tetibe kena bawak staff ke hospital lah...sebab ape tau..sebab laki aku cakap kat orang tu....encik tak kisah ke kalau sencik datang rumah saya...lepas tu nanti saya tak jadi amik....dia kata takpe....hurmm....
last kebetulan aku de like 1 page CCTV ni kat Facebook aku....terus aku contact pihak sane tok datang site visit rumah aku secepatnye..

banyak gak kesabaran aku hilang berhubung dengan dorang...aku senang je....aku folllow arahan page ko...tapi bila pihak ko banyak buang masa aku ...aku akan start angin sebab aku tak suka keje 2X....tu sebab aku prefer call dulu....
ko buat kerja bagus..aku akan rekemen kaw kaw...tapi aku bagi dorang 90% sebab berjaya install alarm rumah aku cepat gak lah.....hahaha

aku pilih khidmat Kedaicctv.com sebab dorang tak ade caj bulanan...kalau ADT dorang kenakan caj RM70/bulan.... yang ni kami amik alarm PARADOX ....

dan mak aku pon dah stay with us....so waktu siang memang takde risau risau sangat dah....
pepaham lah kawasan baru kan....aku pasang sebab kami ni rajin gak travel...balik kampung bagai...so...aku harap usaha aku boleh lah sikit mengurangkan kerisauan didalam hati ni...ewaaahh...
mane taknye...skang kinchan shift sebab bertugas PRU13 ni kan...kalau dia keje malam....mahu tak risau aku...bape hari aku tdo sejam 2 je sebab...dengar tok skit aku bergegas bangun....grrrr....






1 comment:

Unknown said...

puan... boleh pm saya tak... fila.majid@gmail.com nak tau serba sikit pasal instalation n servis dia... tq

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH