rabak !!!!!


alahaii.....kemalasan menshare story kat blog semakin meluap sebab aku xde bahan...hahaha
siape nak jadi bahan aku...??? meh ar offer diri...
ada nak story..tapi banyak pic aku share kat instagram...kawankawan saya....tak semua leh tgk gambar instagram aku kat facebook taw..waaaaa kemain kan....siape de add aku kat instagram je leh tengok gambor gambor cencored ak...phheewwww....lappeloh bagi statement maut!

harini iolls nak citer pasal dara iolls....last week masa aku hantar marsya gi skolah cina....aku tertengok beg dia...OMG !!!!! apsal kesian sangat beg ko ni kak....skolah blom lagi sbulan..beg ko dah rabak cenggini..


ni pic makin rabak ye uolls...
kesian dowh anak gi skolah pakai beg rabak.... mak best2 pakai tudung fareeda kan...ntah paper lah kan..


tak cukup rabak kat atas...rabak plak kar sisi kiri kanan beg tu...wahh hebat anak aku ni...


tambah lagi kat bawah...hebat ko nak !



maka malam kelmarin kinchan ajak gi beli pastu trus makan luar....
nasib lah umah sedepa dengan pekan kajang....so marilah makkaw bawak beli beg baru ye...
aku cari beg SWAN sebenarnye .... sbb beg dia lebih kurang camni gak...tapi lagi cantik lah...x jumpe plak kedai dia...so...jam pon dah nak dekat kol 9pm...marilah terjah memane kedai yang ade gantung beg...

pastu smalam masa de urusan kat pejabat peguam....aku ngan kinchan leh ternampak kedai beg SWAN ni...cam #$%^&* tol....takper bukan rezeki..tahun depan aku beli kau k!

aku pilih beg ni...yang display kaler purple pic donald duck..taknak ar..skolah agama dia dah kaler purple...aku mintak yang baru kaler pink...
dapat lah pink angry bird...tak sesuwey okeh...pink for princess okeh!



 kali ni aku tak kira...aku nak jugak yang bebetol hard kualiti dia...skali aku tengok dah macam beg pam moms little one dah...hahaha
blasah lah kak...janji lepas ni mama taknak tengok beg rabak dah....

beg pon ade warranty setahun ... dapat lagi mini beg percuma...ok jugaklah..leh letak buku buku kecik dia or school stuff ke kan....


kena beli beg beroda sebab marsya ni pemalas nak hangkut beg...tensi tol aku...tu sebab beg dia yang lame to loost...ko tau dia pi bantai seret beg tu walaupon beg tu terbalik arah lain.... 

sama kan cam beg susu 


kalau rabah jugak beg ni...kamu pakai luggage tu gi skolah...kinchan kejam kan...!!!

Alhamdulillah...sekarang marsya dah boleh baca dengan lancar tulisan mandarin tanpa tengok pinyin (fonatik)
dia dah pandai tulis nama sendiri...
nak wat camne..makkaw garang macam singa....ko menangis air mata sekalipon...selagi ko takleh buat benda tu..ko jangan harap dapat hadiah pecutian lagi...paham !!!!!!!!
aku manja anak bertempat...kita kena ada aktiviti barter dengan anak anak...
so..tahun ni memang takde langsung percutian dengan anak anak dalam list aku selagi marsya tak bagi ape yang aku nak...
ha..!!!!!!!! ketirian aku makin menyerlah okeh...

okeh sekian..aku nak gi jemput dia....
jumaat lepas..papa dia lewat skit...dia dah seberang jalan...melilau bapak dia mencari...huuihhh...uolls yang ade anak anak yang dah bersekolah ni...jangan amik enteng ye soal keselamatan anak anak...
jenayah dimana mana lelebih lagi jenayah culik menculik ni...
seyes menakutkan...so..ade sebab kenapa aku tak bagi anak aku naik van skolah... tak terjadi lagi kita masih boleh senyum...bila dah terjadi...ko nak senyum kelat pon ko tak mampu k...!!!





No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH