Bandung Day IV


aku nak settlekan entry ni......
sambil telinga aku aku sumbat dengan headphone dengar ceramah agama...
ni hari terakhir kitaorang.....
tempat terakhir dalam perancang kami memang ikut schedule...hahaha..ini je lah yang ikut pon...
flight kitaorang kol 2.30pm kot....tak hengat aku...so...pagi tu kuar lelewat sikit pon okeh....bekpes pon santai santai lagi....pegi jengah menu menu yang ado....
hahaha....

balik bilik sempat lagi kemas beg tok kali terakhir....
beg tersusun nak tunggu trolly boy amik...geleng kepala trolly boy tu....
lantak ko ler dek.....kitaorang memang suka buat surprise.....:P


supir dah sampai lame...kitaorang lambat tunggu sebab tunggu trolly boy tu ler....lambat noO...
uncle tak dapat datang sebab wife dia kena operate mase hari terakhir tu..

lepas urusan checkout bagai...kitaorang trus ke kartika sari jalan dago...










dah settle urusan kat kartika sari tu....kitaorang trus ke airport...xper pon sampai awal....leh lepak lepak dulu...nak wrap beg - beg bagai....tujuan utama warpping beg sebab kitaorang nak elak kastam kat LCCT nanti sebab skrg kalau dorang nampak korang bawak beg berkepuk kepuk...korang standby lah dikenakan tax erk sebab dorang akan attct korang nak berniaga...huhu.....

murah je wrapping ni..30,000rp je 1 beg...
memula wrap luggage yang besor besor je...pehtu..sebab duit masih berjuta didalam wallet..kitaorang warp semua beg yang besor....muahaha..


ni lah hasil dia...
 

sementara nak tunggu kaunter bukak...
aku dengan kazen aku sempat lagi last shopping kat butik polo dalam airport... kot kot ade baju tok kinchan kan....aku taknak t-shirt..aku nak jugak kemeja...


kaunter pon dah bukak..so..marilah check in bagai....
luggage pon ade berlebih...
kitaorang beli 160kg....total luggage nak masuk kargo 130kg ajo.


settle sudah coti - coti di bandung...
balik dengan girangnya sebab duit dah abis.....de lah balance skit-skit....

ade 1 lagi percutian menanti aku dengan kinchan....wooooppsss...cannot bagitau....
*xoxo*



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH