lift rosak

aku rasa bulan mei ni adalah bulan lift rosak kot

kat area umah aku tu lift bomba dah dekat 3 minggu rosak kot....

ke ADE YANG AKU NAK KATA TIPOOOO...POORRDDAHHHHH.....???

hehe....bijik mata ko nampak kot terpampang board kuning kat lift tu..takkan nak kabor aku 
TIPOOOO...POORRDDAHHHHH.....???
kat opis pon same...adooii lah.... kat opis okeh lah sebab kami tak bayar maintenance ..ni hat bayor ni...ecaner? cer kabor cer kupas...hehe

kalau kat area umah tu aku bukan nak kepoh kepoh...macam aku sendiri...balik kejer hangkut anak anak barang barang anak bagai....even tolak dengan stroller...tapi bukan anak aku jenis statik je berdirir or duduk...kalau tak bergerak...dia melalak...

tunggu lift 1 hal..orang arab ni dok main main lift...jumpe kawan kat pintu lift berborak bagai lah ko....kalau leh nak letak sofa kat pintu lift tu sambil tahan pintu lift...wei..ko nak bercium beromen bagai...tolong jangan tahan tahan lift tu bley? 

seyes..aku rasa macam aku dok umah flat...sebulan bayar rm104.50 tok maintenance...rm10.45 tok sinki fund...rm26 keatas tok air... plz... do something...bukan time lift rosak time tu u guys baru nak cari quatation baru...benda camni basic...u guys mesti dah standby kontraktor awal awal...

ke nak bawak luahan aku ni ke meeting JMB...pls lah...be matured...takkan skit skit nak mengadu...
kesian pada orang tua pegang tongkat tu nak naik lift...kalau dibuatnye 1 lagi rosak.....camner??

aku rasa de pintu yang kena gegor nanti..hehe...

ke de komponen dalam lift hilang....takkan ade resident serak nyawa kot nak amik komponen komponen tu...dibuatnye ligt tu terhempap...bersepai otak wei...ngeee.....
blom camput cleaner gunakan lift lagi...bau dia...Ya Allah....
kat opis aku ni pon 1...dah lah lift tu menteri menteri selalu guna...biler dorang dah guna..kompem terus tekan park....orang lain takleh masuk...ntahpaperntah...
ni pon aku taktau sampai biler nak okeh...
atoooiilllahhh u olls....cepatlah repair... 
bley x..kurang kan maintenance fee kalau cenggituw...
mesti takleh lettew..ape ape pon..pengguna jugak yang kena terima busuk dia...contohnye  urusan jual beli lah..pihak penjual tidak akan bertanggugjawab keatas barangan yang telah rosak....hehehe....
kesian pengguna kan...
dah ar kuar duit...dia plak kena aniaya...
sihk ishk ishk.....


 plz lah...

do it something....


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH