Khalish's Sports Day

Assalamualaikum..
ewahh kemahin makin malas betul nih....
sebelum menceceh..Salam Ramadhan semua...penuh ke idok?? makyong tak dapat berpuasa penuh atas faktor kesihatan baby + kinchan tak berapa izinkan aku berpuasa sebab dia sayang bini..ehhh...hahaha

maklumlah semenjak - seenjak nih rasa macam tak ada apa nak share...tapi blog ni untuk tatapan dan rujukan kiddos...ioll gagahkan diri jugak lah hapdate...pic cuti-cuti banyak kat dalam lappy kat rumah...bila dah duduk rumah tu ioll ni memang malas nak bukak lappy kalau tak melibatkan urusan penting..maklumlah kan....tugasan rumahtangga lagi banyak menunggu...tengah dok relax pon anak-anak dok memekak tanya itu ini...mana ada istilah nak REHAT kat rumah...kat opis dah sah-sah keje SYMP..kat rumah pulak kerja harian memang melambai-lambai...sampai dah rasa nak mintak nyawa oiiiii !!!!! sakit pening kena tolak tepi...kalau orang lain ada masa nak lunjur kaki...aku ni nak lunjur kaki rasa bersalah pulak...T___T

jom lah kita layan story dak khalish nih...28 Mei ritu sekolah dia adakan sports day...kena lah buat hari pertama cuti persekolah penggal ke-2...sebab ketiadaan lokasi..stadium penuh...hurmm..so waktu free adalah pada 28 Mei tu...bertempat kat Rafflesia International School Kajang 2...jadual asal kami kena balik Kuala Pilah sebab abang ipar buat kenduri Tahlil...tapi kena gerak lewat sikit lepas settle semua urusan khalish...boarding kekucingan kitaorang...phewww...

jom lah layan sikit pic-pic khalish....ada a few pic tak transfer lagi dari kamera DSLR Pink aku tuh..
amiklah pic-pic dalam HP buruk aku ni..

kesian dia sebab tak sempat breakfast..terlewat bangun..hahaha...tapi lepas kinchan hantar kami masuk dewan dia keluar cari breakfast tok kami...


alamak...anak mama berdiri paling last...


gotchaaaa..dia dah nampak kami... ^_^
gigih cari seat terhampir dengan lintasan tu...


jom layan sikit video dari HP aku..




Alhamdulillah..rezeki anak ke-3 kami...esok Sign S&P
semoga Allah permudahkan semuanya...


Next Entry aku akan share cuti-cuti BabyMoon kami ke Redang



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH