Shaklee

Assalamualaikum
khamis sudah...esok jumaat..pastu cuti.....tapi smalam aku terperasan marsya ade sekolah ganti on 22nd feb...hurmm.....xper..ahad ade masa nak ajak apak ko shopping...
ehh..kata nak berjimat..baikkk...kita window shopping je boleh erk b???

terapi minda bagi wanita...wahhh bestnye jadi wanita......ade lelaki leh belai2 manjew gituw.... :P

baiklah....since aku dah mengkepohkan diri aku join family shaklee kat FB....maka meh lah aku share serba sedikit tentang supplemen keluarga aku...
aku memang dah lama amalkan produk shaklee ni.....cuma jenis aku tak kepoh.....tapi aku sangkal orang kata dalam tempoh penyusuan khalish aku amik suplemen shaklee....if benda tak betul aku akan sangkal...sebab aku nak naturally dalam tempoh penyusuan khalish aiman....

amalan aku dalam tempoh penyusuan adalah pemakanan sahaja......
walaupon paed khalish soh aku makan Vit C kalau taknak makan dia soh gi cucuk......itu pon aku memang tak amalkan...beza nye dulu family aku makan shaklee bukan ikut set set yang ditetapkan.....tu sebab lambat sangat kesan dia kan...hahaha... *salahdirisendiri*

maka selepas membuat penelitian sendiri tanpa tanye orang itu ini...aku try amik set set shaklee tok mak suami dan anak2 aku....sebab suami dan mak aku de resdung kan, aku amik set resdung...Alfalfa + B-Complex dan Vit C.....Alhamdulillah....laki aku cakap gatal gatal kat tekak dia dah kurang seminggu pengambilan set tu...mak aku pon same......aku rasa macam...woowww...not bad ya shaklee ni....
dan sekarang ..aku pon terbuka hati nak sign up as members....

seriously...aku tak pernah jadikan shaklee ni sebagai my second income sebab aku memang ada komitmen lain.....then aku merancang tok further my studies semula...so...aku memang tak take serious dalam hal ni.....aku kepoh kat FB nak sebar benda baik...klu korang nak beli dengan harga istimewa,,,,aku boleh toloing belikan atau kalau korang nak beli sendiri secara online...boleh sign up as members....tak ade masalah...haritu aku belikan produk ni tok kawan....aku tak untung pon....rugi sikit lah sebab aku bagi dia diskaun melebihi harga ahli....dia nak cuba produk ni..tapi ade bajet sekian sekian..tak pe..aku bagi diskaun dengan bajet yang dia ade...yang lain antara aku dengan Allah...cuma doakan murahkan rezeki aku suami isteri...

aku join biz shaklee ni bukan tok caras rezeki kawan2 yang lain..mintak simpang kalau ade yang terniat macam tu....aku cuma nak share benda elok....kalau taknak beli kat aku pon tak ape.....belilah kat orang yang korang rasa selesa.... aku tak buat shaklee pon Alhamdulillah..... kinchan masih mampu bagi ape yang aku nak....syukur rezeki Allah tak pernah putus...aku taknak sebab benda benda macam ni....kita kawan kawan jadi lawan...aku tengok shaklee ni selain produk bagus...susur alur perniagaan pon okeh...bukan jenis bagi orang atas senang...tapi kita jual produk...kalau korang nak tau shaklee ni camne..korang sign up je lah sebagai ahli....banyak benefit dia...mane tau..korang leh jadi jutawan..ewaaahhh.....
bangga gak aku ade kawan kawan jutawan shaklee kan....
nak sainnnnnnnnn...

ini adalah produk yang hari hari aku makan...

 kawan kawan yang dok 1 dorm ngan aku kat kolej dulu taw lah aku ni jenis susah nak berak k...dari aku sekolah dulu lagi..aku memang minum teh herba orang kampung tok membuang hari hari.....
then aku pon beli herbalax ni.....tak ada cirit birit..makan lepas dinner tu..bangun pagi nak membuang...best kan bila dapat membuang waktu pagi.....

 ni plak set yang aku bawak ke opis..letakkan dalam makeup porch ni......


ni plak set tok dimakan waktu malam......b-complex tu tok makan waktu pagi sebab makan hanya sebiji je sehari....jimat kan....harga murah je okeh...tapi dalam tu ade 180 kapsul....
cer darab bape lame leh tahan....
180/30hari = 6 bulan....harga adalah bawah RM50
berbaloi x???
samelah jugak dengan Vit-C plus tu....
leh tahan 6 bulan k sebab makan sebiji sehari...
vit -E pon same k....makan sebiji sehari lepas dinner...
 

tok kiddos..aku bagi minum Meal shake...
amik dalam sesudu teh dicampurkan dalam susu dorang......amik 3x sehari....
leh tahan 2 bulan k...
jimat kan..harga kurang dari RM100
 

kalau korang boleh beli baju beg reger ratus ratus tu....leh melancong sane sini.....tak salah kan kalau korang ketepikan sikit duit tok anak anak dan diri korang sendiri....
In Syaa Allah ade manfaat yang akan kita perolehi dek non....


  kalau nak cuba

wassup / sms / call : 011-23676067
SID : 1098712

identiti anda akan aku rahsiakan.....
 
 


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH