pengacau betul

akhirnyer..

setelah puas tolak tambah kali darab tebalik telentang tergadai..opps....haha...itu aku tipu....

aku sebagai mak kepada budak ni....dan jugak setelah dipersetujui oleh bapak kepada budak ni..

kami akan bawak si gedek ikut kami berbulan madu asmara....

ooowwhh....sebab tak sanggup berjauhan dengan anak anak..tapi apakan daya...boleh bawak sorang jew..

kisah nyer....

memula kami kami nak gi bedua gituw....senang nak bercium ala ala mat salleh sambil tengok sunset...auuw....

tapi nak wat camno...naluri mak bapak ni tak sanggup berpisah dengan anak...sedap mak bapak ko berendek anak anak dok umah...tidakkk!!!!...

tadi de promosi Air Asia...so..terus aku call kinchan...tapi as korang tau..online book ni nak taknak booking kena ada sekurang kurangnye 1 dewasa...so..kanak kanak below 18YO....kena pegi reservation dorang..sebab kami dah beli tiket dulu...so tiket anak anak kena beli asing..nasib tiket tok flight yang same still available...

aku mulalah cam cacing betina tak cukup tdo...cari call centre AA...haram tak dapat...pastu trus search travel agency yang terhampir....jumpe paling hampir kat metro kajang....lepas je ngepam tadi...trus zassss gi Metro Kajang..so..jemah hap day lah yer...boleh gtuw...muahaha...

tanyer tanyer staff...kalau beli direct takleh dapat promotion price kena beli retail price...ketiakepambommmboommpow betul lah....okeh..tanyer gak baper tok 1 child and 1 infant...hahaha.....

RM640 for child and infant standard lah..de promosi ke tidak tetap RM50...okeh..nanti call kinchan dulu....
so..kami wat keputusan cuma bawak si adik ajo...si kakak nanti dok umah wan yer...cian ko kak...tapi tiket ko mahal bebenor..takperlah...dulu kakak penah gi phuket kan...
now bagi adik can k...
ni mama janji..kakak belajar rajin rajin...next year mama bawak gi hongkong disneyland k...ni mama promise...nanti mama pow papa k...dont worry...

so...hotel pon aku pilih yang ada nursery...senang...kalau mak bapak nak buat massage..anak kiter send to nursery..haha...sejam je pon...:D

alasan aku bawak si kecik walaupon aku tau..dia dah kacau jadual dating aku ngan kinchan..sebab dia nyusu badan...khalish memang kuat menyusu waktu malam..kesian kat mak aku nanti nak kena berjaga malam tok hangatkan susu si gedek...

ko tunggulah dik umur ko 3 tahun nanti...jangan harap ko dapat ikut mama n papa gi honeymoon lagi..NEVER okeh...

haha....kejam  giler mak korang!



 


wahhh ..tak sabar nak gi holiday bulan depan.....




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH