37 weeks

Assalamualaikum..
phewww....
penat mengah lelah ooittttttt sekarang ni....
*cakap sambil cungap-cungap*

weiiiiiiiii....sumpah penat pregnen bila capai umur 30-an nih....
aku sendiri rasa nak menangis bila berbaring kemudian nak bangun tu nauzubillah punya sakit pinggang....sob sob sob

sekarang bila bercakap pon termengah-mengah...rasa tak cukup napas!
pastu perut suka sangat mengeras...tu orang panggil Braxton Hicks (pengecutan rahim)...memang cukup tak selesa...ingatkan nak amik cuti bersalin awal...sayang lah plak cuti bersalin...disebabkan cuti tahunan yang tinggal taklah banyak sangat..malas plak nak pakai jugak..hahaha...i is kedekut nak pakai cuti sesuka hati kot...maklumlah sayang kerja...ehhh.....nampak noooo membongaknya disitu!!! 

sayang atau tak sayang...
lepas cuti awal muharaam nanti...aku akan amik cuti ler nampaknya memandangkan aku memang langsung tak berdaya nak bergerak banyak sangat... urusan jemput dan hantar anak-anak menjadikan aku sangat exhausted sangat kot...tak ada orang yang aku boleh harapkan untuk uruskan anak-anak aku...maka buatlah urusan tu sendiri... 

okey..tu jer nak update..hahaha
tunggu entry nak bersalin nanti.. :P

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH