Random Photo

Assalamualaikum...
salam khamis...
mcm seronok plak update blog lepas aku soh juruteknik IT install editing photo kat pc ak..maklumlah...pc gomen ni bukan leh sesuka suki download itu ini..semua bersekat *tangan kat bahu mata keatas*

ok..jom lah ahkak jmmah share sikit masakan dan makanan makanan yang ahkak snap beberapa bulan ini....hahaha..

ni bukan kek besday sesape..aku beli kek ni kononnye nak bawak masa stay kat LEXIS PD ritu...tapi tak sempat tunggu esoknya...si tyco dah merengek nak makan..nak tak nak..dari dia nangis dan memekak sambil buat aksi kuch kuch ho tak hei..baiklah aku layan je permintaan dia yang kicik punya hal...
siap nyenyayi bagai 2 beradik ni...
sekarang ni trend dia kalau orang nak snap pic dia..suka benor buat muka chucky dia...aku panggg skali baru ko tau...hehe


ni plak..abam kinchan aku tu lah..ngidam nak makan pisang cheese buatan isteri dia yang comel lotey ni....*sila muntah hijau* memang aku malas nak masak sabtu tu...demi syurga firdausi....aku turutkan.. :P
 

menu ni aku tak ingat bila..hehe....masak lontong tok lunch family.....buatkan ayam masak sambal sebagai penyedap..
 



orang kedah tau lah ni pa kan...
ni lah orang dok sebut roti doll roti doll...aku pikir ape kejadah lah roti doll ni....dia macam roti banjir lah kat kita..tapi kuah dia memang sedap...rasa nak namboh 1 lagi..tapi kenangkan...amboii..kemain melantok keje kat kedah kan...


ni plak roti nan cheese kat kedah gak......
sedap..tapi aku pelik..mane ntah cheese dia....masuk dalam mulut mamak tu gamaknye..haha
 

masa kat kedah...team aku dok homestay selepas berpindah dari pusat latihan polis anak bukit..
disebabkan pagi tu semua takde duty..kenderaan pon nan hado kan..so....kami masak meggi tok breakfast...haha..mudah dan sedap + kekenyangan ahkak tau..

 

lastweek tak silap aku....gi makan makan dengan kawan opis kat ioi...


actually...daging masak hitam ni baru pestime aku buat..lepas dok tengok IG retis malaysia buat benda ni..mintak mintak resepi tak dibaginya..kedekut ya amat...tapi bila merayu kat peminat luar sana soh sokong produk dia atau hasil kerja dia..kemain kan..tapi peminat mintak resepi tak dilayannye..ko rasa??? aku nak sokong ko...hehe..memang tak lah kak nom dek nom...
 

 pisang cheese lagi kan....nak buat camne..suami suka sangat masakan isteri..hahahaha



ni kombinasi fav abam kinchan ahkak....sardin dan telur dadar...
 

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH