kisah angan-angan mak jenin

Assalammualaikum...
macam comel jew...macam comel je..macam cantik jew...macam cantek jew...
siape???
korang lah...korang yang sedang bace ni... ^_^

kesian ke aku wei..aku dok lah bace status kawan2 kat FB pasal macam cantik jew ni lah....buat aku nak google lepas tengok instavideo nora danish pasal ni...macam comel je dia wat video tu.. :P

kesian erk budak tu kena bahan......aku rase macam biase je video tu..biaselah...video budak tengah nak up...tetambah lagi zaman dulu kala mane de keek mak keek atau instagram ni bagai...cuba kalau zaman zaman aku dulu de sosial networking ni...kompem lah lagi hangat uolls... :P

so..marilah kita buat entry tanpa gambor...
korang tau tak....aku ni ade 1 tebiat sejak zaman aku dalam perut mak aku lagi aku suke berangan...(ok statement ni ak tipu) dulu dulu aku suke lah berangan nak jadi anak orang kaya...macam mane...xleh jadi kaya berangan pon jadilah....untung-untung leh kawin anak raja..phhuuiii....sebelah mata dia takkan pandang!!
 ok sambung barangan lagi...

masa aku kecik kecik dulu...aku suka berangan bila dah besar nanti kan....
aku nak keje bebagus....nak gi melancong...shopping...kawin....ade anak - anak...ehhh...macam melampau lak kekecik dah berangan nak ade anak kan..

aku orang susah...bapak aku bukan orang keje opis....tapi bersyukur lah sebab dia boleh je bagi aku adik badik makan...mak aku keje kilang je kot...xde deh aku nak tipu tipu kata mak pak aku keje bagus bagai....sebab aku tak pernah kot malu dengan pekerjaan makpak aku...aku bangga sebab dengan keje dorang ni aku adik badik boleh je jadi manusia...hihi..

 dulu-dulu kan aku suke berangan nak beli kete pajero atau vitara...pe hal ntah...sebab tu je pon lah kete yang suke noO lalulalang depan mata aku....aku dok kawasan kampung....mane kenal mercedes bagai tu....BWW lagi lah...BMX aku tau dan kenal sangatlah dengan jenama tu...
so beranganlah kalau dapat beli pajero tu...aku nak gi jejalan saje...ewaahh...:P
pastu beralih plak ke kete vitara....suke 4wd hajo kan.... :P
sampai sekrang 2-2 bijik kete tu aku tak ade..berkubur lah angan angan mak jenin aku dulu...tutup buku kete makjenin tu..

kemudian..tetiap malam sebelum tdo...wajib berangan nak kawin dengan artis...hahaha
aku tak hengat siape pelakon tu...dalam angan angan tu aku nak dia ajak aku dating hari-hari....pastu candlelight dinner....pastu kuar dating sambil pegang tangan aku...gituw kan....
lame jugak aku berangan nak kapel dengan retis jantan ni....lepas dah ade pakwe sambilan time skolah....
aku berangan pakwe aku tu kena bagi aku hadiah bunga tetiap ari...ko mampu???
takde nye ade budak skolah nak sedekah duit dia beli bunga tok ak kan...

penyakit berangan aku ni memang takleh berpisah dengan aku,..sampai aku dah ade 2 anak okeh....penyakit tu tetap utuh dalam diri aku...
sekarang kalau berangan lagi melampau...
tapi sekarang ni aku kalau berangan susah lah time-time nak tdo....selalu aku berangan time aku drive....yerlah..dulu mane aku de kete...dak skolah kan...
sekrang walaupon aku ade viva je...jadilah tok aku berangan time drive..
selalunye aku berangan aaron aziz datang jemput aku naik superbike...
omak kauu!!!! kemain sengeh sengeh aku klu aku berangan benda alah tu...ade sekali ritu...time jammed kot...aku sengih sesorang mase drive....tetibe de mamat kete ape ntah aku lupe...pandang aku pastu sengeh sengeh macam mintak penampar aku kan...angan-angan terbaru aku sekarang ni adalah...kalau dapat nak lah beli rumah semi-D....ni bukan tok investment...tapi tok aku dok laki bini sampai tua..
berangan nak letakkan gazebo kat sudut tepi umah...pastu pasangkan rumput karpet...petang petang leh lepak lepak laki bini ngan anak anak kan...hujung hujung minggu leh lah wat BBQ ke kan.....
wahhh..macam best je angan angan aku tu kan...
berangan ni kadang kadang bagus tok menaikkan semangat kita tok kumpul duit bagi merealisasikan angan angan kita tu....syukur Alhamdulillah...sekarang ni kehidupan aku jauh lebih baik dari kehidupan lalu....pengalaman lalu kita jadikan pengalaman....kehidupan kini kita tingkatkan tok mase depan..



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH