sekali boleh lah..


harini mood aku memang geram nak menaip..

bukan harini...sejak maghrib smalam....
ade lah sorang hamba Allah ni...waa..ko masa skolah kemain ontok je kan..kunun dak dak pandai lettuw...dak huhahuha macam aku n the geng ni sila ke kelas no 2.. tapi ade aku care??

actually benda ni aku dah beberapa kali perasan status status FB dia tu banyak perli aku...wahh kemain ko nak perli aku bagai kan... perfect sangat ekk ko tu??
 mane tak perasannye...aku bukak FB je...klik home...page yang teratas terpampang page dia...aku ni memang bangsa susah nak bukak page orang lain... mane kengkawan yang rajin saper ai tu ai rajin lah tegur u olls balik..:P
pertama kali aku perasan yang dia dok ejek aku...masa aku de post pasal isu cium dahi masa nikah...waahh..dia dengan sorang yang amat aku kenal since skolah rendah ni...kemain lagi gosip....haha... tapi aku memang boooo layan lagi masa tu........
sebab aku memang tak suka amik port tentang orang yang tak rapat dengan aku...

tapi smalam....aku rasa memang dia sengaja mencetuskan lah kot...
kalau siapa de bace pasal aku komplen AA kat blog aku ..dia tau lah de few benda yang aku kompen pasal AA...
waaa....kat status dia smalam kemain lagi dia kengkonon cakap... :: saya suka AA sebab slalu buat promosi memurah...kenapa saya tak pilih MAS ...ukur lah baju dibadan sendiri..hahaha.. :: motip ko ape????
nak ngata aku tak ukur baju kat badan sendiri...

meh aku nak kabor ke ko skit...
aku ni sebab ukur baju kat badan sendiri lah aku pilih AA ritu...
kalau aku banyak duit aku dah sewa jet persendirian...
lagi 1... ko penah ke tak bawak baby kecik naik AA?? penah??? kalau tak...baik ko senyap sebab hanya pengalaman yang boleh meluahkan perkataan...

aku ni memang jujur kalau bercakap atau review sesuatu benda...kalau ok aku akan rekemen kaw2 kat kengkawan aku...tapi kalau takde ape ape respon pada jiwa n body aku..aku takkan review...macam sesetengah produk aku bagai lately ni...memang ade yang tak mendatangkan ape ape perubahan..so..aku memang takkan review...kalau okeh... kompem aku rekemen ...
isu AA ni..aku akui yang aku memang de beberapa kali travel naik AA...tapi masa aku naik tu....AA kira baru lagi...g phuket..jakarta..bandung..aku memang naik AA...masa tu aku pegi single...dan masa aku gi phuket tu..marsya memang behave...gegurl..........so aku memang takde komplen paper..
tapi bila bawak khalish ni...khalish sangat aktif....
then memang dari awal staff AA wat hal..ofkos aku complain...
selebihnya...macam gi sekitar Malaysia aku banyak naik MAS...n korang pon memang akan puas hati dengan services cabin crew MAS...masa landing pon kapten akan keluar say goodbye...

murah?? memang murah beb...tapi ko tak tau disebalik tu ... ko tahan dok 3 jam (ke bali) tak makan paper...takat ko nak naik AA 1 jam...ko nak kata best...phhuuiiii...sudah lah....!!!
aku cabar ko gi bawak anak kecik yang cranky naik AA...
silalah review good or not good...

bila bercakap tu...pandang diri kat cermin dulu..
1st...jangan ko hengat...skolah skolah dulu nampak kami kelas no2 ni takde masa depan yang okeh...so..selamanya kami ni takat tu lah....takde kemajuan dalam hidup... ello..rezeki ni Allah tentukan k...
perlu ke aku announce kat semua orang tahap kemampuan duit aku laki bini sampaikan kami tak perlu nak ukur baju kat badan sendiri??
sebabkan aku tau tahap kemampuan aku laki bini lah..aku pilih mane yang bersesuaian..
kejer ko kan QS...elok sangat lah tu ukur mengukur kira mengira ni kejer ko.... nasib lah QS aku kat opis ni tak pernah komplen pasal kejer dia... orang yang suka komplen kejer ni orang dia memang suka komplen pasal orang lain... konon bz tapi manjang update benda..phhuuuuiiiii....

:: ni mesti jenis orang yang hati dia berulat jew ::

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH