Ujian dariMu

Kadangkala rs mcm nk cekik je manusia yg bersikap sambil lewa ni...biler dh terjadi barulah dia nk berubah...opppss...!!!

susah lah nk brckp dgn habit manusia ni...asik perlu berulang je brcakap...benda yg same...kenape erk???

Seyes sy penat dgn sumer ni...perlu ke sy truskan?? perlu ke sy trus dijadikan mangsa kealpaan manusia itu...hurmm...Allahuakhbar...rapuhnye perasaan hambaMu ini...rapuh dgn kata2 maaf manusia...walhal hambaMu ini sering saje memakan hati...cumer penyakit hepatitis blum menjengah aje lagik..huhu T_T

Ya Allah, Engkau masih menguji iman hambaMu ini...Demi Allah...kadangkala hambaMu ini lemah juga kerana hambaMu ini adalah manusia biase...Jika 1 hari nnt hambaMu ini benar2 letih dgn sumer2 ini...Engkau berikanlah sinar baru pd ku...AMIN...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH