Pre-School

Seharian mama menggodek internet mecari maklumat ttg skolah marsya next year..mama dh jmper 2 pilihan hati...1st ~ CIC (Children Islamic Centre) n Chinese Kinder Garden...dh wat perbandingan...masing2 de kelebihan n kekurangan...beza CIC ngn Smart Reader adalah CIC ade kelas KAFA sblh ptg...Smart Reader lak hanye pembelajaran dlm bahasa english shj...so agak x balance..if aku anta kakak ke Smart Reader...aku kena anta dia ke kelas KAFA jugak...dh tmbah fee lain plak kan..so...1 nk dia dlm 1 centre...its more easy for us n also for her....chinese KG lak...aku pilih cz nk anak aku menguasai lbh dr 1 bahasa...n aku tau kelebihan memahami bhs mandarin ni..cz aku sndiri berskolah di chimese school....jom kt tgk berbaloi ke x pilihan kami ni...~ ~ tgk fee dia..berbaloi x?
~ CIC

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH